Robert Szmarowski Robert Szmarowski
1864
BLOG

Wywiad z gejem

Robert Szmarowski Robert Szmarowski Społeczeństwo Obserwuj notkę 4

Proszę pana, jest pan gejem od niedawna...
- Tak, jeszcze dwa lata temu byłem heteroseksualny.
Co sprawiło, że porzucił pan swoją dotychczasową orientację?
- To się odbyło prozaicznie. Oglądałem po prostu film w piątkowy wieczór i w przerwie puszczono reklamy. Jedna z nich zachęcała, żeby zostać homoseksualistą. Początkowo trochę się wahałem, ale po pewnym czasie pomyślałem, czy by nie spróbować.
I jaki był efekt?
- Poprosiłem kolegę, też heteroseksualistę, żeby mi trochę pomógł. We dwóch to zawsze raźniej [śmiech].
Jak ocenia pan zmianę swojej orientacji?
- Odżyłem! Bycie gejem jest super! Polecam każdemu! Okazało się, że reklama nie kłamała.


Drogie dziecko, niestety musisz pozostać w sierocińcu, bo gdy widzę, jak mężczyźni trzymają się za ręce, to chce mi się rzygać na myśl o ich seksie analnym.


Przeczytaj także: Gej - Okey! - http://mundurowi.salon24.pl/547505,gej-okey

Kontynuację bloga znajdziecie Państwo pod tym adresem: http://szmarowski.salon24.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo