Robert Szmarowski Robert Szmarowski
234
BLOG

1.09 - sonda uliczna

Robert Szmarowski Robert Szmarowski Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Któż w Polsce nie znałby daty pierwszego września.

Sonda uliczna: - Z czym kojarzy się pani/panu pierwszy września?

- Pierwszy września? Z drugim września.

- Pierwszy? Września? Z rokiem szkolnym.

- Pierwszego Wrzeszcza? A, ja wiem. To jest taka ulica, nie? W Sopocie.

- Pierwszy... z czym mi się kojarzy... A poszli mie won, pedały jedne!

- Z Wałęsą. Co wtedy, jak ten tramwaj zatrzymał.

- Bronka imieniny.

- Pierwszy września, to taki pierwszy strajk, jak dzieci strajkowały. Dzieci Wrześni.

- Pierwszy września mi się kojarzy z Halinką, bo mi się wszystko kojarzy z Halinką.

- To był taki film katastroficzny, jak samolot zburzył trzy wieże. Jedenasty września.

- Pierwszy września? O kurde, kończy mi się ubezpieczenie!

- Z Newsweeka wiem, że pierwszego września tysiąc dziewięćset trzydziestego dziewiątego roku Polska napadła na Niemcy, żeby wymordować Żydów.


 

Kontynuację bloga znajdziecie Państwo pod tym adresem: http://szmarowski.salon24.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości