Współczesny Żołnierz Wyklęty
Współczesny Żołnierz Wyklęty
Robert Szmarowski Robert Szmarowski
2406
BLOG

Paweł Oleszczuk - żołnierz wyklęty AD 2014

Robert Szmarowski Robert Szmarowski Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Paweł na swoim profilu w portalu społecznościowym opublikował zestawienie. To jest dwadzieścia faktów. Paweł ma nerwy w strzępach, więc jego pisanina wymaga od czytelników pewnej dozy cieprliwości.

Oto jest Żołnierz Wyklęty. Tak armia potraktowała człowieka, który trzy lata walczył na wojnach w imieniu Rzeczypospolitej. Poniżej wklejam tekst Pawła, bez poprawek i edycji. Surowy, twardy przekaz.

Nigdy nie byłem w pracy poddany badaniu alkotestem ani krwi,jak też nigdy
przez 15 lat nie byłem karany.
1)lipiec lub sierpień 2011 kpt.Turolski i sierz.Godlewski piszą mi wzorową
opinię w związku z moimi staraniami by 7-my raz wyjechać do Afganistanu.
2)Wrzesien 2011 pracę na 1 kdr rozpoczyna ppor.Siwiec Piotr(swiezo ukonczyl
WAT),JUŻ 13.12.2011r po 79 dniach od obj.obowiązkow d-cy plutonu ,sporządza
bezpodstawnie (na TWKL zolnierz jedzie z ostatnia opinia- a ta mialem wzorowa)
opinię służbową zawierająca liczne potwierdzenia nieprawdy i wręcza mi ją
bezp. przed wyjazdem na komisję inf. mnie o braku mozliwosci odwolania sie.
3)15.10.2011 - d-ca 9 PR wysyła mnie pisemnym rozkazem wyjazdu na selekcję do
J.w.GROM ( ETAP I pływanie,skok z wieży )
4)W poniedziałek po powrocie z selekcji Turolski zaczyna się nade mną znęcac i
ponizac mnie,każe mi iść do psychologa (bezpodstawnie)
5)K.Pawlik Kamińska nakazuje mi zapisac się na AA.
6)10.11.2011 zostaję skierowany do PZP w Olsztynie celem ustalenia u mnie
alkocholizmu,ten sam psychiatra ktory badal mnie 12 razy t.j przed i po
misjach- wpisuje mi -alkocholik.
7)16.11.2011 ZAPISUJĘ SIĘ na AA i chodzę ok.1-2 na tydzien.
8)02.12.2011 psycholog i lekarz marek mikołajczyk wypisują mi skierowanie do
WoSzk Mrągowo na turnus rechabilitacyjny po misji.
9)03 lub 05- 12.2011 Turolski używając przekleństw zakazuje mi wyjazdu na to
leczenie.
10)04.12.2001 prubóję popełnić samobójstwo(NIEUSPRAWIEDLIWIONA NIEOBECNOŚĆ W
PRACY - TO JEST W ROZKAZIE DZIENNYM).
11)06.12.2011 Psycholog wpisuje mi w opinii że znęcam się nad rodziną itd.
poswiadcza nieprawdę wpisując ze to na podstawie wywiadu srodoweiskowego -
brak takowego , fizycznie go nie ma i nuigdy nie bylo.Tą opinię dostaję do
ręki bezposrednio w drodze na TWKL.
12)14.12.2011 LEKARZ MAREK MIKOŁAJCZYK potwierdza nieprawdę w opinii
sluzbowo-lekarskiej pisząc m.i.n że nie chodzę na leczenie ( na AA chodziłem od
16.11.2011 - od miesiąca)13) Jadę na TWKL a tam na 17 odbtytych do dzis przeze
mnie komisji - TYLKO
WTEDY - nie robiąc miżadnych badan krwi,moczu,Usg jamy brzusznej - po 15
minutach przyjacielskiej rozmowy -psychiatra wpisuje mi par.72.p2. pomimo że
mówiłem mu że chopdzę na AA.
14)chyba 02.01.2012 przychodzi orzeczenie ze alkocholik, ŚCIĄGAJĄ MNIE ZE
SŁUŻBY i odsuwają od obowiązków.Zaczynam walkę o utrzymanie się w Wojsku do
emerytury.
14)odwołuję się do RWKL -a oni utrzymują w mocy orzeczenie.
15)odwołuję się do WSA w Warszawie - Wsa nie informując mnie o tym
bezzasadnie utajnia rozprawę ,bym nie miał możliwosci wypowiedzenie się, i po
rozprawie przysyla mi wyrok utrzymujący w mocy vorzeczenie TWKL.
16)29.02.2012 KPT.Cymbalak (szef sekcji personalnej 9 PR) wręcza mi dokumenty
oraz informuje mnie przy świadkach że renta mi nie przysługuje ( straciłem 18
tys,zlotych) bo zaczalem sie o nia ubiegac dopiero po 1,5 roku pózniej.
17)12.03.2012 jadę skierowany przez lekarza do Kliniki Stresu Bojowego w
Warszawie tam miesiąc leczę się ( w sumie od 12.03.2012 przez 64 dni przebywam
na L-4 od psychiatry)
18)przy wjsciu z kliniki otrzymuję kartę leczenia szpitalnego zaprzeczającą
orzeczeniu TWKL.
19)Listopad 2013 (2 lata od wyrzucenia) z uzasadnienia umożenia mojej sprawy
dowiaduję się ze istnieje jakaś ,,dok.psychologiczna'' t.j. indywidualna karta
badań... oraz wywiad srodowiskowy - tego ostatniego fizycznie nie ma i nigdy
nie było.
20)Katarzyna PAWLIK KAMIŃSKA wylatuje do ,,cywila'' Kamil TUROLSKI jest od pół
roku na L- 4

Przepraszam za błędy i jeżeli pomyliłem jakąs date to za pomyłke.
Jestem psychicznie wyczerpany - proszę mi a przede wszystkim moim dzieciom i
żonie pomóc.


Tych z Państwa, którzy zainteresowali się losami Żołnierza Wyklętego, zapraszam do lektury:

Z wojny pod rynnę

Znajdziecie tam Państwo syntetyczny opis sytuacji i link do nagrania polsatowskiej Interwencji.

Przeczytajcie też koniecznie:

Klamra Oleszczuka


 

Kontynuację bloga znajdziecie Państwo pod tym adresem: http://szmarowski.salon24.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka